Monday, March 10, 2008

A day to rememeber

Thursday, 6 March 2008

Orientation 2.. water games.. so fun.. yet so wet..well.. but thats not the whole point

(its in Bahasa. so avoid it if u dunno)

OMG.. again, like always, antar dia pulang ke hostel.and again. dia keliatan orang yang dia kenal, langsung lari..haha..kabur dari cctv juga..haha.. acs terlalu banyak cctv des..acs suck... so.. pergi ke tempat yang nga ada cctv..di samping gereja..haha..
so.. after a few hours.. kira kira sekitar 9.30..got the temptation untuk mengucapkan omong omong itu dalam thai..i asked Prae how to say it on wed nite..haha..bit scheming.. ngak berani bilang..too shy..tapi..told myself saya bisa melakukanya.ngak usah takut..ada Jesus di samping saya(gereja).jadi.. a few minutes later.. said this : Kun ja pen fan pom mai. dia terkejut..haha.. gua kira dia mensignal saya untuk membilangnya lehx..but..dia answered okay.. giliran gua terkejut! too used to di tolak sama cewek.. but very happy.. tapi ngak tawu mustih paka exprssi yang manah deh..akward banget..haha...still pertama kali saya propose face to face.. biasanya si pake sms.. just 3 mingu saya know dia..dan from that day onwards.. kita sudah pacaran.. i really hope it will last fr eternity.. saya cinta kamu..........

setiap hari..after gua mengenal dan jatuh cinta pada dia..gua terus pray pada Jesus that saya bisa mendapatkan dia..bisa berikan dia happiness..dan on that day.. Jesus still remained faithfull..terus di samping saya..memberikan gua tenaga dan faith.. so its not coeincidence that saya mengucapkan proposal say di samping gereja..haha.. chan luck ter..

thats all.. then went home at 11 plus..haha..talked with her for e few more hours..

a memorable day indeed

sry i forget/dunno that 14march is white valentines..hope can go out wit u on that day

No comments: